از دیکتاتوری به دموکراسی: گزارش اسپانیایی در مورد مشکلات اسپانیا

از دیکتاتوری به دموکراسی: گزارش اسپانیایی در مورد مشکلات اسپانیا معاصر بحث می کند و به معجزه اسپانیایی می پردازد – گذار تدریجی مسالمت آمیز این کشور از دیکتاتوری فاشیست به دموکراسی. ساختار این https://bit.ly/3q8pJIi کتاب بر اساس ترتیب زمانی ارائه حقایق است. متن با توصیف اسپانیا در زمان فرانکو آغاز می شود. سپس اسپانیا “30 سال پس از” جنگ داخلی 1936-1939 توصیف می شود. این کتاب با شرح وقایع مربوط به پیروزی حزب کارگران سوسیالیست اسپانیا به پایان رسیده است. “طبقه” های مختلف جامعه اسپانیا که نقش ویژه ای در تحول سیاسی این کشور داشته اند نیز نشان داده شده است.Dictionary of Automotive Engineering فرهنگ لغت اصطلاحات مختلفی است که در زمینه مهندسی خودرو به کار رفته است. این کتاب شامل بیش از دو هزار مدخل است که در هریک از آنها تعریف اصطلاحات پرکاربرد و تازه ساخته شده و ریشه شناسی آنها وجود دارد. این کتاب به زبان انگلیسی آمریکایی است و باعث می شود برای ملیت های مختلف به راحتی قابل درک باشد. مهندسان ، مکانیک ها ، افراد غیر روحانی که در صنعت خودرو کار می کنند و علاقه مندان به خودرو ، به ویژه افراد تازه وارد در این زمینه ، راهنما را مفید و راحت می دانند.فرهنگ لغت شیمی و فناوری شیمی تقریباً 12000 اصطلاح ارائه می دهد که در آن این اصطلاحات و معادل های متناظر آنها در ادبیات به هر یک از شش زبان ، از جمله انگلیسی ، اسپانیایی ، آلمانی ، فرانسوی ، لهستانی و روسی بررسی شده است. هر اصطلاح انگلیسی با شماره جداگانه در این کتاب به مفهوم متفاوتی اشاره دارد که از ادبیات موجود موضوع مشخص شده است. مدخل های این کتاب به ترتیب حروف الفبا از اصطلاحات انگلیسی مرتب شده و به طور متوالی شماره گذاری می شوند. این کتاب همچنین نمایه ای از مترادف انگلیسی برای ترکیبات شیمیایی را فراهم می کند ، در صورتی که اصطلاح مورد نظر در متن اصلی یافت نشود ، خواننده باید به آنها مراجعه کند. این کتاب منبع ارزشمندی برای شیمی دانان است.ن کتاب از نیاز و فوریت ناشی می شود (مخصوصاً در زمینه های بازیابی اطلاعات با توجه به تصویر ، صدا ، اینترنت و زیست شناسی) برای داشتن ابزاری مفید برای مقایسه داده ها.

این کتاب منابع قدرتمندی را برای همه محققانی که از ریاضیات استفاده می کنند و همچنین ریاضیدانان خود فراهم می کند. در زمانی که نرده های تخصصی و اصطلاحات ویژه محققان را منزوی می کند ، این فرهنگ لغت سعی می کند “گریز از مرکز” و “ایکومنی” باشد ، دسترسی و ارتفاع بینایی را فراهم می کند اما بدون استفاده از مسیر ابتذال علمی. این تعادل تلاش شده فلسفه اصلی این فرهنگ لغت است که ساختار و سبک آن را تعریف کرده است.

ویژگی های کلیدی:

  • وحدت: اولین کتابی است که مفهوم اساسی فاصله را به طور کلی بررسی می کند.
  • میان رشته ای: دامنه این فرهنگ لغت از اکثر فرهنگ نامه های موضوعی بیشتر است.
  • دائرlopالمعارف بودن: گرچه به نظر می رسد اکنون یک دائرlopالمعارف فاصله بسیار دشوار باشد ، این کتاب (با دامنه ، مقدمه های کوتاه و سازماندهی) مطالب اصلی را برای آن و برای آموزش های بعدی در بعضی قسمت های این مطالب ارائه می دهد.
  • کاربرد: فاصله ها ، و همچنین مفاهیم و پارادایم های مربوط به فاصله ، به صورت آماده برای استفاده ارائه می شوند.
  • شایستگی: نیاز و فوریت چنین واژه نامه ای در چندین منطقه بزرگ بسیار زیاد بود ، esp. بازیابی اطلاعات ، تجزیه و تحلیل تصویر ، شناخت گفتار و زیست شناسی.
  • دسترسی: تعیین تعاریف بر اساس موضوع یا در فهرست به ترتیب حروف الفبا آسان است. مقدمه ها و تعاریف خواننده پسند و حداکثر مستقل از یکدیگر هستند. متن هنوز هم در سبک HTML 3D با استفاده از ارجاعات پررنگ مانند پیوند به تعاریف مشابه ساختار یافته است.